Ibland måste man ta svåra beslut...
Idag var en sån dag... och det var svårt för jag älskar det verkligen. Men måste börja prioritera mig och min hälsa. Min hälsa som inte är den bästa just nu. Är så trött hela tiden. Har inga problem att somna, kan göra det närsom varsom... problemet just är är att sova. Somnar vaknar somnar vaknar... varje natt/dag efter nattpass. Man är ju inte riktigt människa när man inte kan sova ordentligt. Så....
 
Jag har pausat Schlagerkören på vuxenskolan. Någon annan får leda den denna terminen iallafall och sen får vi se. När det gäller pianot vet jag inte än, kanske blir någon annan som får ta det med. Det var ett jobbigt beslut. Jag tycker det är roligt att ha dom, tycker otroligt mycket om dom allihopa. Men har ingen energi till det och denna termin kräver extra mycket energi och engagemang.
 
Jag hoppas att det bara är vädret som gör mig så här trött, bristen på solsken...som hos så många andra....
 
 
Helén

Det viktiga är att sätta sig själv i det främsta rummet. För ingen annan tackar en när man rasar tyvärr.
Massa kramar

Svar: ❤️
bookcraving.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress